Monday, July 18, 2011

tunjukkan hidayah mu kpd ku..

yaallah..
kau maha besar kau maha pegampun..yaalah kau ampuni segala dosaku dr dulu sampai skrg..telah byk dosa ku kpd mu yaalah..telah lama ku tidak mendekatkan diri ku kpd mu..aku menyibukkan diri aku d dunia ini tanpa aku menyedari kesalahan ku terhadap mu..aku tau sungguh hina utk aku mintak ampun dari mu..aku sungguh hina d sisimu yaalah..tp aku hamba mu yang tidak lari drp membuat kesilapan..selama aku hidup telah byk dosa yg dah aku lakukan di dunia yang penuh cabaran ini..dosa ku dgn kedua ibu bapa ku dengan keluarga ku..dengan kawan2 ku..dengan suami ku..dengan kau apatah lagi..kau la pengampun dosa ku..aku lalai mengikut perintah mu..dsebabkan dunia yg penuh dengan kenikmatan ini..sedangkan d akhirat xade bandingan kenikmatan nyer..aku berharap di bulan ramadhan yg akan datang xlama lagi aku mendapat hidayah mu..aku boleh berubah drp baik kpd lebih baik..mendekatkn diri lagi kpd mu..ooo... Tuhan pimpinlah hati ku utk ku menghayati petunjuk mu walau diuji kesabaranku juga keimanan ku..aku bersyukur dilahirkan d dunia ini..aku tahu kau tidak akan menguji umat jika umatmu tidak mampu menanganinya..

1 comment:

Anonymous said...

Salam kenal.... ^__^


feel free to visit my new blog :)
http://mrsnon.blogspot.com/

my friend's