Thursday, January 29, 2009

bende yg wat aku menangis


salam..nk citer jgk..

aku cepat nagis ble...???

bla aku rasakan diri aku byk buat slah n dosa pd ALLAH..maksudnyer...bla kita muhasabah diri la..mcm dosa kita tu xterampun je..tp kena percaya yg ALLAH maha PENGAMPUN dan pintu taubat sentiasa terbuka untuk hamba-NYA...

aku cpat nangis jgk bla rindu n teringat mak ayah n family..yg jauh d mata namun dkat sgt2 d hati...

aku mmg sensitif ckit bla d sebut pasal mak ayah atau cerita ttg mak ayah ni...

pasal kawan...?? mmg sensitif gak..bla kwn buat sesuatu yg x elok kt kita,...Xambik kesah kt kita..sdgkan kita sentiasa ambik berat kt dier..aku rs sedih la jgk...mula2 nangis sorg2...mengenang nasib diri..cari slah diri..tp,..bla bab mintak maaf,,..kot2 ade buat slah ke tanpa aku sedari...manusia la katakan..

sedih bl mengenangkan hidup yang akan datang..krn takut ngan dugaan yang bakal menjelang..haha..pelik kn??
patut ke nangis sbb 2 ha??

tp itula hakikatnye...hehehhe

ya ALLAH,..ampunilah dosa2 kami,ibubapa kami,..ahli keluarga kami,..guru2 kami,..sahabat2 kami,..serta muslimin dan muslimat yg ENGKAU kasihi...AMIINN...

2 comments:

jiehan said...

mu mmg...cikit2 nak nangis...kte ke aku konon...mu pun same kuat nangis..dengar ceramah ckit jebek nangis..huhuhuhu...

sarmila said...

tp xterover manje mcm mu..haha..

my friend's